Укрaїнськa прoмислoвa кoмпaнія “Інтeрпaйп” рoзрaxoвує лишe нa свoї рeсурси у пoкритті вaртoсті стрaxoвки від вoєнниx ризиків бери морі. Про це повідомив глава із закупівель та логістики компанії Олексій Яновський, коментуючи ситуацію щодо страхування ризиків получи морі, зокрема, спеціального страхового механізму “Єдність” (Unity Insurance Facility) та перестрахування від української держави. Ради це пише РБК-Україна.
“Держи жаль, ми не відчуваємо дії вказаних ініціатив та механізмів. Сьогодні ми можемо розраховувати лише держи свої ресурси у покритті вартості страховки від воєнних ризиків”, – підкреслив він.
В компанії, 40% продукції якої (залізнична продукція, труби) експортується черезо порти Великої Одеси, зазначили, що вартість воєнної страховки з моменту запуску приблизительно званого тимчасового коридору суттєво малограмотный змінилася і залишається надто високою.
“Получай мою думку, вона никак не зміниться доти, доки никак не буде встановлено юридично значущого режиму припинення вогню. Пирушка факт, що в якомусь проміжку часу обстріли носять менш системний і руйнівний покрой, не гарантує, що в не поминайте лихом-який зручний агресору не уходи удару не буде завдано. Тобто ризики нікуди безлюдный (=малолюдный) діваються, отже зберігається і висока вартість страховки”, – пояснив Яновський.
В “Інтерпайп” також підняли питання щодо необхідності отримання компенсації від держави у випадку пошкоджень торгових суден (в ідеалі – й вантажів) внаслідок дій росії. Враховуючи невелику кількість таких випадків, нате думку Яновського, навантаження бери державний бюджет буде незначним.
“Але самовольно факт такої політичної волі створює передумови пользу кого більшої довіри судновласників, що дасть зростання бажаючих працювати в портах України. Як наслідок, слід очікувати також зниження пруд страхування. Зрозуміло, слід розробити та впровадити простий, зрозумілий та прозорий механізм компенсацій та прожить масштабну кампанію стратегічної комунікації”, – підсумував представник “Інтерпайп”.